пʼятницю, 31 березня 2017 р.

Робота навчального закладу

Направлення роботи навчального закладу передбачає надання освітніх послуг. Окрім цього в інтернаті проводиться комплексна медико -соціальна реабілітація. Дітям з обмеженням життєдіяльності та з відхиленням у стані здоров’я .
 Після проведення попередньої програми обстеження лікарем психіатром , лікарем невропатологом ,педіатром , травматологом та за висновком обласної психолого – медико педагогічної комісії та шкільної ПМК складається індивідуальний план реабілітації кожного учня відповідно до стану його здоров’я.
У закладі надаються освітні та реабілітаційні послуги для дітей , що мають ранні органічні ураження центральної нервової системи і проявляються в різних формах ДЦП, вроджених вадах розвитку головного і спинного мозку, вродженні вади та набуті ураження опоно рухового апарату, спадкові нервово – м’язові захворювання остеохондродисплазії, психіатричні порушення розвитку дитини (аутизм, аутистичний синдром затримка мовного розвитку, мовні порушення, мала мозкова дисфункція, що проявляється синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю, підвищення  нервово-рефлекторної збудливості яка є проблемною і сприяє  виникненню розладів поведінки, порушення формування шкільних навичок і таке інше).
Для забезпечення більш дієвої соціально педагогічної реабілітації використовується методики психологічної, логопедичної, соціально-психологічної, логопедичної корекції.

Методологічні аспекти реабілітації дітей з обмеженими можливостями проводяться за принципом “Тандем-партнерство”.
Медичне забезпечення організовується лікарем педіатром вищої кваліфікаційної категорії, що працює у взаємодії з іншими медичними закладами та організаціями.
Медичний підрозділ представленний:
-  Лікарем педіатром;
-  Медсестра щеплю вального кабінету ll кваліфікаційної категорії ;
-  Постовою медсестрою11 кваліфікаційної категорія;
-  Дієт-сестрою вищої кваліфікаційної категорії;
-  м/с фізіотерапевтичного кабінету 11 кваліфікаційної категорія;
-  м/с масажу друга кваліфікаційна категорія;
-  Два інструктори з лікувальної фізкультури .
Харчоблок розташований в основній будівлі. Організоване раціональне збалансоване харчування згідно вікових норм , дієтичне харчування.
Фізіотерапевтичні методики в комплексній реабілітації учнів з обмеженними життєвими можливостями використовуються у вигляді: електоро-стимуляції м’язів для збільшення активності рухів, підвищення сили м’язів зниження м’язового тонусу .
Застосовується магнітотерапія (на суглоби, м’язи верхніх та нижніх кінцівок, область хребта)

   Широко застосовується парафіноозокеритові теплові процедури, що мають протизапальну, репаративну–регенеративну, метаболічну трофічну, десенсибілізуючу, судинно-розширюючу та спазмалітичну дії.

     Широко застосовуються методи фізіотерапевтичного лікування: тубус кварц, солюкс, місцева електоросвітлова ванна, ДДТ, УВЧ, електрофорез.

   Широко використовуються інгаляції небулайзером – що забезпечує доставку медикаментозного препарату в терапевтичній дозі безпосередньо в бронхи.
 Окрім надання лікувально-профілактичної допомоги, спостереження за диспансерними групами учнів, лікування інтеркурентних захворювань.
  Реабілітації після операційних втручань, проводиться медико -реабілітаційна робота у вигляді: ЛФК проведення лікувальних фізичних вправ в активному та пасивному режимі, лікувальна гімнастика, лікування положенням.

  Щадний режим для м’язової системи застосовується для нормалізації метаболізму в тканинах .
  Щадний режим для опрно-рухового апарату спрямований на профілактику суглобово- кісткових деформацій.
  Щадно – тренувальний режим – проміжний між щадним і тренувальним режимом , який виконує завдання терапії  лікування у відновленні чи компенсації рухових порушень. Кабінет обладнаний шведськими стінками дрібним спортивним інвентарем для розвитку тонкої моторики .

Покращення м’язової сили .
Параподіум динамічний:
1)    Сприяє вертикалізації;
2)    Відновлення та становлення координації і сили тіла у вертикальному положенні;
3)    Правильному живленню сполучної тканини;
4)    Фізіологічне навантаження на кісткову-суглобову систему;
5)    Покращення фізіологічних функцій внутрішніх органів;
Нормалізації функцій серцево-судинної системи.

     Лікувальний масаж проводиться по Вербову – класичний масаж.

     Лікувальний сегментарно-реілекторний масаж по Щербаку
   застосовується також електричний пневмо-массаж: за допомогою масажної подушки., повітряно-компресійний масажер для ніг масажне крісло, вібро-масажер для  ніг застосовується як рефлексотерапія для стимуляції певних зон на стопі. Ручний  масажер з чотирьма змінними насадками призначений для здійснення масажу всього тіла.


 Масажний килимок забезпечує  приплив крові.,покращення обмінних процесів в організмі.,включаючи очищення і виведення токсинів.


  
 В проведення реабілітаційної роботи велике значення має застосування медикаментозного  лікування при наявності комор бідних станів: епілептичного, гіпертензійно-гідроцефального синдромів, гіперкінезів, порушення м’язового тонусу, при корекції когнітивних та поведінкових розладів, а також при лікуванні ГРВі  вегетативних дисфункцій, у відновний період органічного ураження центральної нервової системи, для попередження виникнення загострення хронічних захворювань, лікування  астматичного бронхіту та приступів бронхіальної астми.


  
  Широко в процесі лікування та реабілітації використовується турманієвий мат який    випромінює довгі інфрачервоні промені, що стимулює кровообіг, вирівнює роботу ендокринної системи, стимулює кровообіг, роботу внутрішніх органів, центральної нервової системи, покращує імунітет.  


 При необхідності учні направляються на  консультації та лікування до спеціалізованих  відділень обласних та республіканських закладів  охорони здоров’я з послідуючим виконанням рекомендацій по лікуванню та реабілітації. Медичні працівники співпрацюють з батьками та родичами учнів: залучають до участі в проведенні поглиблених медичних оглядах  з метою їх спілкування з фахівцями різного профілю, батьків ознайомлюють з особливостями розвитку дитини, її вадами за функціональними системами, що сприяє розумінню батьками проблем дитини. Надається інформація, як покращити можливості дитини і залучити її до участі в процесі комплексної медико – соціальної реабілітації.    Запрошуємо вас на навчання та медичне спостереження до Знамянської спеціальної загальноосвітньої І-ІІІ ст школи інтернату - комплексна діагностика та принципи комбінованого і поєднаного застосування медичної та соціально-педагогічної реабілітації покращать стан здоров’я ваших дітей і допоможуть в процесі соціальної адаптації та інтеграції у суспільстві.            
  
      

Немає коментарів:

Дописати коментар